Przemysł

Produkcja wideo online

By 10 marca 2020 No Comments

Zanim rozpoczniesz strategię produkcji wideo online, musisz wyjaśnić kilka rzeczy. Film może potencjalnie zwiększyć sprzedaż i uzyskać znacznie więcej subskrybentów. Dlatego w twoim własnym interesie jest planowanie czasu, w jaki sposób najlepiej wykorzystać produkcję wideo w Internecie.

Musisz tylko zapytać, kim jest twoja grupa docelowa. Poznaj ich dane demograficzne i wszelkie inne szczegóły, które uznasz za konieczne. YouTube może zwiększyć ruch, ale musisz zrozumieć, jak z niego korzystać.

Naprawdę nie warto skakać na wozy i robić coś tylko dlatego, że robi to ktoś inny. Każdy cyfrowy marketing wideo, który robisz, powinien mieć strategiczną wartość dla Twojej firmy, w przeciwnym razie nie uzyskasz pożądanych rezultatów.

Odkryj strategię produkcji wideo w witrynie, która Twoim zdaniem pasuje do Twojego modelu biznesowego. Gdy to zrobisz, znajdziesz internetowe usługi produkcji wideo, które pomogą Ci osiągnąć Twoje cele.

Na te pytania należy odpowiedzieć:

  • Czy Twój klient korzysta z Internetu?
  • Jak szybkie jest twoje połączenie internetowe?
  • Czy korzystasz z telefonu komórkowego, aby uzyskać dostęp do Internetu?
  • Czy Twoja firma i produkty są znane klientowi?
  • Czy kupują od Ciebie regularnie, czy kupowali w przeszłości?
  • Czy są jakieś inne usługi, które możesz zaoferować?

Jeśli stwierdzisz, że twoja baza klientów korzysta z Internetu, natychmiast wiesz, że mogą oni uzyskać dostęp do treści wideo. Byłoby słusznym założeniem, że można kierować do nich treści wideo online. Marketing w YouTube daje większą szansę na zdobycie sprzedaży i nowych klientów.

Tajemnice marketingu wideo

Najlepszą witryną wideo jest YouTube i ma dużą liczbę użytkowników na całym świecie. Istnieje jednak wiele innych witryn wideo, na które można przesłać swój film. Istnieje strona o nazwie Metacafe, która jest dość dobrze znana.

Istnieje również wiele innych stron internetowych. Im bardziej rozpowszechnisz swoje treści, tym większy ruch. Spróbuj urozmaicić swój internetowy marketing produkcji wideo, a zbierzesz nagrody.

Użyj oprogramowania do edycji wideo, aby wstawić link do witryny w samym filmie. Musisz powiedzieć widzom, jak mogą się z Tobą skontaktować. Dodaj także link do pola opisu YouTube po przesłaniu filmu.

Przed rozpoczęciem internetowej produkcji wideo należy bardzo uważnie zbadać słowa kluczowe. Jeśli źle to zrozumiesz, może to wpłynąć na ranking filmów w wyszukiwarkach.

Przy produkcji wideo online ważne jest, aby ludzie mogli znaleźć Twój film, w przeciwnym razie będziesz miał trudności z uzyskaniem ruchu i faktyczną sprzedażą.

Mając to na uwadze, musisz wybrać słowa kluczowe z rozsądną miesięczną liczbą wyszukiwań. Warto wziąć pod uwagę zarówno powiązane słowa kluczowe, jak i tak zwane słowa kluczowe o długim ogonie.

Po określeniu głównego słowa kluczowego nazwij plik wideo. Nazwa pliku powinna zawierać gdzieś słowo kluczowe, w przeciwnym razie może nawet zawierać całą nazwę. Po przesłaniu filmu do YouTube słowo kluczowe powinno również stanowić tytuł filmu i zostać dodane gdzieś w polu opisu.

Jakiego rodzaju wideo online powinniśmy stworzyć?

Powinieneś spróbować poinformować lub edukować widza o swoim produkcie lub usłudze. Przyjemnie jest też dodać trochę humoru, ale nie zawsze jest to możliwe.

Staraj się, aby film nie był zbyt nudny i przynajmniej brzmiał radośnie. To powinno pomóc stworzyć produkcję, która spodoba się widzowi. Długość filmu powinna wynosić około dwóch minut, w przeciwnym razie osoba może się nudzić i oglądać inne filmy.

Ludzie lubią być wykształceni na temat różnych rzeczy, a Ty możesz pokazać im swój produkt lub usługę w filmie. Zobaczysz wiele przykładów tego na YouTube. Oglądaj pokazy lub recenzje ze swojego ulubionego aparatu lub smartfona.

Wszyscy kochamy uczciwość w naszych recenzjach. Mów więc o dobrych punktach, ale nie bój się wymieniać negatywnych aspektów. Twoja produkcja wideo online zyskuje zaufanie widza, jeśli dobrze i uczciwie ocenisz. Im lepszy jest Twój film, tym więcej odwiedzających odwiedzi Twoją witrynę.

Prezentacje wideo

Czy kiedykolwiek wygłaszałeś przemówienia lub prezentacje na seminarium? Byłby to świetny materiał do nagrywania na wideo. Możesz przesłać to na YouTube, ale możesz też sprzedać jako produkt, być może jako DVD. Osoby zainteresowane twoją regularną treścią chcieliby kupić coś takiego, ponieważ oferuje ona ogromną wartość.

Blog wideo

Blog wideo jest również znany jako VLog. Jeśli widziałeś lub korzystałeś już z bloga, wiesz, że chodzi o czytanie tekstu. Blog wideo jest zasadniczo blogowaniem przed kamerą. Dlaczego nie sfilmować kogoś, kto mówi o firmie lub produkcie i zamieścić ten materiał wideo na blogu wideo? Możesz także stworzyć blog wideo na temat codziennych wydarzeń z życia lub firmy.

Referencje wideo

Czy kiedykolwiek widziałeś tekstową stronę sprzedaży pełną referencji? Czasami mają zdjęcie osoby składającej zeznanie. Problem z takimi rzeczami polega na tym, że nie zawsze można ufać tym certyfikatom.

Relacja wideo jest lepsza. Okej, zaufanie może się nie polepszyć, ale taniej jest zobaczyć i usłyszeć co najmniej jedną prawdziwą osobę, która zeznaje. Na przykład czasem po seminarium można zobaczyć referencje wideo. Członkowie publiczności opowiadają o tym, jak znaleźli to wydarzenie.

Strony sprzedaży w wideo

Zwracamy uwagę na suchą, długą tekstową stronę sprzedaży. Dlaczego nie przekonwertujesz ich na witryny sprzedaży wideo? Przygotowanie do produkcji wideo online może zająć trochę czasu, ale wyniki są znacznie lepsze, zwłaszcza jeśli robisz filmy dla małych firm.

Kiedy głos wypowiada na głos tekst sprzedaży, pomaga budować zaufanie. Możesz nawet zademonstrować produkt przed kamerą. Nie musisz też pokazywać się przed kamerą. Możesz po prostu użyć słów ze strony sprzedaży w filmie i porozmawiać o nich. Powiedziałbyś stronę sprzedaży.

Jeśli to wszystko wykracza poza ciebie, poszukaj internetowej firmy produkującej wideo, która zrobi to za Ciebie. Istnieje również wiele kursów produkcji wideo online, które pomogą Ci znaleźć właściwą drogę.

Wniosek

Wybierz odpowiednią strategię produkcji wideo online dla swojej firmy. Upewnij się, że jest to dla Ciebie przydatne. Dzięki produkcji wideo online masz okazję osiągnąć lepszą sprzedaż, zwiększyć bazę klientów i wyrobić sobie markę.