Przemysł

Sprzedaj scenariusz - dotrzyj do firm produkcyjnych

By 10 marca 2020 No Comments

Jeśli chodzi o sprzedaż skryptu, kontakt z firmami produkcyjnymi może być zaskakująco skuteczną strategią sprzedaży skryptu. Strategia ta jest często pomijana, ponieważ, szczerze mówiąc, większość ludzi nie wie od czego zacząć. Kopia katalogu scenariuszy Hollywood byłaby szczególnie pomocna w tym przedsięwzięciu, ponieważ jeśli masz jego najnowsze wydanie, zawiera on aktualne wpisy dla firm produkcyjnych w Nowym Jorku i Kalifornii, które są doskonałym miejscem do rozpoczęcia sprzedaży skryptu i sposobu, w jaki to robisz najlepiej się z nimi skontaktować.

Oto kilka ważnych rzeczy, o których należy pamiętać, jeśli chcesz użyć tej strategii do sprzedaży skryptu:

Zanim zadzwonisz, sprawdź firmę - upewnij się, że firmy produkcyjne, do których dzwonisz, mają już film, który chcesz zrobić. Dowiedz się, z kim masz do czynienia i komu sprzedajesz skrypt, zanim jeszcze odbierzesz telefon.

Wydostań się jak najszybciej - wbrew powszechnemu przekonaniu największym wrogiem pisarza nie jest blokada pisarza, ale słowa „Nie akceptujemy niechcianych materiałów”. Musisz spróbować przedstawić im ten pomysł, zanim będą mogli ci powiedzieć.

Nie poddawaj się - to też jest dość oczywiste. Jeśli pozostaniesz w tym biznesie nawet przez krótki czas, nie usłyszysz wielu głosów - to tylko część terytorium. Jeśli jednak Twój pitch i skrypt naprawdę mają coś do zaoferowania, pewnego dnia ktoś będzie chciał z tobą pracować.

Utrzymuj kil w spokoju - pamiętaj, że osoba odbierająca telefon jest tylko pracownikiem większej firmy i wykonuje tylko swoją pracę. Jeśli jesteś nachalny, maniakalny lub nadmiernie podekscytowany, odstraszysz go i wylądujesz w miejscu, w którym zacząłeś.

Zwróć uwagę na to, jak reagują - bez względu na to, jak dobry jest strój, czy dobry, czy zły, zawsze jest coś, co wynika z doświadczenia. Ważne jest, aby robić notatki (a przynajmniej mentalne) i dowiedzieć się, dlaczego wysokość dźwięku została zarejestrowana w taki sposób.

Krótko mówiąc, użycie tej konkretnej metody jest bardzo różne i czasochłonne, ale nigdy nie jest to złe miejsce na rozpoczęcie. Pamiętaj o tym, przechodząc przez cały proces.